HTML

egyszervolt

"Izgalmas zűrzavar riasztó csűr-csavar, ez a kertekkel teli gyom, kulcshoz az ajtó, lefolyóval telt edényhalom, hüvellyel teli borsó, közelgő távolodó, én vagyok." Donna Williams (részlet)

Belebeszélés

  • gic30: Kiválóan összefoglalja a lényeget. Köszönjük! (2013.09.05. 11:14) Autizmus, média (1.)
  • furilány: Szia Cseho! Írtam neked levelet. Lehet, hogy nem kaptad meg? (2012.04.20. 09:49) re-blog
  • szemlelodo: Nagyon jóóó! Már az ilyenek olvasástól is megjön az ember kedve és tettereje. (2011.05.17. 16:26) Színpadon
  • cseho: de valszeg - Lisbeth Salander alakjanak Pippi az alapja. (2011.03.19. 14:07) Karakterek, könyvek
  • semota: Ilyet én is szoktam, ugyanazt a dalt szoktam összevissza loopoltatni. (2011.03.13. 12:21) mindennapi
  • semota: A bolondokhajójás sztori nagyon LOL, a mentális retinámon megjelent az egész sztori :D Annyira tip... (2011.03.13. 10:33) Autizmus Világnap
  • SpiRitta (törölt): köszönöm ahogy írsz. de tényleg. nehezen jutok el oda, hogy sokat vissza tudjak olvasni, és ezt cs... (2011.02.25. 20:31) A témáról és annak blogolásáról

a spektrum mese

2011.02.15. 06:05 cseho

mindennapi

Címkék: gyerekszáj autizmus egyszervolt

Zsombor olyan gyerek, akitől az ember néha 3 perc alatt ki tud akadni. Az egy dolog, hogy egyfolytában zsizseg, folyamatosan mindenhol ott van és mindenről pontosan tudnia kell mindent, és mindig akkor akad mindennél fontosabb kérdése, amikor írok valamit vagy telefonon beszélek, amit egyébként is utálok, de ez most mindegy is, szóval ő az aki mindig mozgásban van, vagy kérdésben van, de véletlenül sincs nyugalomban. Ennek megfelelően Olivérnél is ki tudja csapni a biztosítékot, nála mondjuk sűrűbben, mint nálam, mert ugye azért a Zsombi gyerek is tudja kinél tud nagyobb eredményt elérni ez ügyben, szóval Olinál kicsapódott a biztosíték, és csak arra lettem figyelmes, hogy ezt kiabálja tiszta gőzzel Zsombor fejébe: „Fogd már be a szád hangszórógyerek!”

***************************************************************

Eltűnt a legodarab, miközben megépítette a harctéri lazítóágyat és a lézer relaxációs fotelt robotoknak.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Aztán kisebb keresés után megtaláltuk a kis leesett szürke darabot a szürke szőnyegen, Oli kezébe veszi és megjegyzi a kis szürkének: „Na, most végre meglettél, te kis hálátlan.”

***************************************************************

Rákaptak az önálló zenei ízlésre a gyerekeim, nagyon fura, de ez van. Zsombor némileg változatosabb, ámde Oli csak egyet szeret, és akár naphosszat mehetne, úgyhogy amikor azt mondja, hogy „Hallgassunk zenét” vagy esetleg megejti azt, hogy „Jöhet a következő”, akkor berakja ugyanezt a számot, mert szerinte ez nagyon komoly.

**************************************************************

Este van és fürdés idő, szólok Olinak, hogy menjen fürdeni, és válaszol is, hogy mindjárt jön, csak most olyan feladatoldós kedve van, úgyhogy matek példákat old meg a tavalyi matek könyvében. Ilyenkor persze, az én mindent elfelejtő Zsombim összerázkódik, ijedten rám néz és én megnyugtatom, hogy nem, nem ezt várom tőle. Oli a másik véglet.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://autizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr562630857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2011.03.04. 18:11:26

Hát a zenei ízlése nem áll közel mondjuk az enyémhez, de a csajok egész jók! :)

És a szám címe akár a blog alcíme is lehetne.

Nagyon örülök, hogy folytatod! Köszönöm.

semota · http://livewithit.blog.hu 2011.03.13. 12:21:34

Ilyet én is szoktam, ugyanazt a dalt szoktam összevissza loopoltatni.
süti beállítások módosítása