HTML

egyszervolt

"Izgalmas zűrzavar riasztó csűr-csavar, ez a kertekkel teli gyom, kulcshoz az ajtó, lefolyóval telt edényhalom, hüvellyel teli borsó, közelgő távolodó, én vagyok." Donna Williams (részlet)

Belebeszélés

  • gic30: Kiválóan összefoglalja a lényeget. Köszönjük! (2013.09.05. 11:14) Autizmus, média (1.)
  • furilány: Szia Cseho! Írtam neked levelet. Lehet, hogy nem kaptad meg? (2012.04.20. 09:49) re-blog
  • szemlelodo: Nagyon jóóó! Már az ilyenek olvasástól is megjön az ember kedve és tettereje. (2011.05.17. 16:26) Színpadon
  • cseho: de valszeg - Lisbeth Salander alakjanak Pippi az alapja. (2011.03.19. 14:07) Karakterek, könyvek
  • semota: Ilyet én is szoktam, ugyanazt a dalt szoktam összevissza loopoltatni. (2011.03.13. 12:21) mindennapi
  • semota: A bolondokhajójás sztori nagyon LOL, a mentális retinámon megjelent az egész sztori :D Annyira tip... (2011.03.13. 10:33) Autizmus Világnap
  • SpiRitta (törölt): köszönöm ahogy írsz. de tényleg. nehezen jutok el oda, hogy sokat vissza tudjak olvasni, és ezt cs... (2011.02.25. 20:31) A témáról és annak blogolásáról

a spektrum mese

2011.03.11. 13:20 cseho

Autizmus Világnap

Címkék: autizmus érdekvédelem


Újra közeledik az Autizmus Világnapja – április 2. –  és ennek örömére valamiért megint április elsején bolondok napján világitják ki a parlamentet.

Eh.

Továbbra sem értem miért április elsején teszik mindezt és azt sem, hogy hogyan lett ebből az egészből egy világszerveződés. Vagy senkinek sem tűnt fel a szerveződés közben, hogy a világitást rossz napra tették? És erre nincs értelmes magyarázat, akárhonnan is nézem, hiszen egyetlen másik ilyen megemlékezést sem tartunk egy nappal korábban. Ha egy nappal előbb is lehetne tartani, vagy akár utána is, akkor az azt jelentené, hogy a napnak magának eleve nincs jelentősége.

Na mindegy, és most nem is erről akarok beszélni, erről már egy éve úgyis irtam, és a véleményem azóta semmit sem változott, mint az látható, és igaz, hogy nagyon birok egy témán akár éveken át is rúgozni, és ugyanazt a problémát folyamatosan hajtogatni és kérdezgetni, de most nem fogom ezt tenni. Átlépem a saját árnyékomat igy.

(Nem úgy, mint apám, aki anno nem tudott túllépni azon a dolgon, hogy anyám megvette a ’Bolondok hajója’ cimű könyvet, és amikor anyám hazahozta a kezében, és feltette a könyvespolcra, akkor elkezdődött egy több napos túra azon, hogy apám folyamatosan anyámat arról faggatta, hogy minek vette meg ezt a könyvet, mert az már filmben is nagyon rossz volt, anyám meg nem tudott erre apám által elfogadható választ adni, de azért megunta és eldugta a könyvespolc legaljának legsarkába, hogy ne legyen szem előtt, és egy kicsit mindig elfelejtődött a könyv, egészen addig, amig mondjuk nem sikerült apámnak úgy lehajolnia, vagy fordulnia, hogy megláthassa a könyvet, mert akkor újra kezdődött a történet. Mintha anyám újra hazahozta volna azt a könyvet.)

De erről sem akartam irni, csak a témán való rugózásról, meg a bolondokról eszembe jutott. Amiről irni akartam viszont, és amiért ezt a bejegyzést egyáltalán elkezdtem irni és amire szeretném meghivni az embereket, hogyha van kedvük jöjjenek el, az az április 2.-i „Séta az autizmusért” program, vagy hogyishivjam,  és a részletei ezek:

A séta időpontja: 2011. április 02. szombat, 10 – 13 óra között
Gyülekezés 10:00 órakor a Vigadó téri Kiskirálylány szobornál
A rendezvény útvonala: Vigadó tér – Dunakorzó – Roosevelt tér - Kossuth tér
A séta záróeseménye,  a Parlament előtti rövid beszéd, és a vonulóknak kiosztott léggömbök elengedése követi.

A szervezők azt kérik, hogy mindenki viseljen valami kéket.

*********************************************************************************

Jegyzet: nem találom a hosszú i karaktert a kölcsön laptopon, mert az enyém szervizben betegség miatt. Elnézést, hogy minden rövid i-vel van irva a bejegyzésben.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://autizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr132730677

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél · http://www.planetside.blog.hu 2011.03.11. 18:27:53

Még mindig: Miért pont kék? Miért nem a felcserélt sorrendű szivárvány?

(nekem is megvannak a rigolyáim! :) )

cseho · http://autizmus.blog.hu 2011.03.12. 17:56:18

@A Lesből Támadó Ruhaszárítókötél: gondolkodtam, hogy kiirjam-e, de aztán odairtam. a kéket sem értem továbbra sem, de nem akartam már odáig menni -- meghagytam neked :)

semota · http://livewithit.blog.hu 2011.03.13. 10:33:55

A bolondokhajójás sztori nagyon LOL, a mentális retinámon megjelent az egész sztori :D Annyira tipikus :D
Egyébként én is kiköpött olyan vagyok, mint apukád. Ojfci egyszer megvetetett velem csomó pénzért egy elektromos cigaretta nevű találmányt, mondván, hogy ez milyen jó, és hogy majd átszokik arra. Én persze próbáltam lebeszélni, mert tudom, hogy közel se lesz olyan, mint az igazi cigi, szóval sutba fogja vágni néhány használat után, és kárba fog veszni az a rengeteg pénz, amit kiadtunk rá. Persze igazam is lett, nem jött be neki a dolog, sutba is lett vágva annak rendje s módja szerint, amit persze fel is emlegettem neki, valahányszor eszembe jutott a dolog, kérdezgetve, hogy de hát akkor miért vette meg, én megmondtam, ezt lehetett tudni stb. És hát apukádhoz hasonlóan én is elég kitartó voltam. Persze Ojfci szegény is eldugta az e-cigit, de aztán költözéskor előkerült, és kezdődött újra a műsor :D
süti beállítások módosítása