HTML

egyszervolt

"Izgalmas zűrzavar riasztó csűr-csavar, ez a kertekkel teli gyom, kulcshoz az ajtó, lefolyóval telt edényhalom, hüvellyel teli borsó, közelgő távolodó, én vagyok." Donna Williams (részlet)

Belebeszélés

  • gic30: Kiválóan összefoglalja a lényeget. Köszönjük! (2013.09.05. 11:14) Autizmus, média (1.)
  • furilány: Szia Cseho! Írtam neked levelet. Lehet, hogy nem kaptad meg? (2012.04.20. 09:49) re-blog
  • szemlelodo: Nagyon jóóó! Már az ilyenek olvasástól is megjön az ember kedve és tettereje. (2011.05.17. 16:26) Színpadon
  • cseho: de valszeg - Lisbeth Salander alakjanak Pippi az alapja. (2011.03.19. 14:07) Karakterek, könyvek
  • semota: Ilyet én is szoktam, ugyanazt a dalt szoktam összevissza loopoltatni. (2011.03.13. 12:21) mindennapi
  • semota: A bolondokhajójás sztori nagyon LOL, a mentális retinámon megjelent az egész sztori :D Annyira tip... (2011.03.13. 10:33) Autizmus Világnap
  • SpiRitta (törölt): köszönöm ahogy írsz. de tényleg. nehezen jutok el oda, hogy sokat vissza tudjak olvasni, és ezt cs... (2011.02.25. 20:31) A témáról és annak blogolásáról

a spektrum mese

2008.07.15. 21:23 cseho

Social Event/Phase 3/ 2008. július 21. hétfő

Ez a bejegyzés csak azért íródik, mert közeledik a nagy nap, amikor újra összejövünk és kirúgjuk a ház falát, de az is lehet, hogy nem rúgjuk ki a ház falát, mindenesetre összejövünk és remek nagyot szocializálódunk.
A livewithit-ről már láttam, hogy kik szeretnének jönni, de mégis nagyon örülnék, ha ide is visszajeleznétek, hogy tudjak nektek emailt dobni megtalálhatóságomról, meg ilyenekről. Persze, aki nem jelzett a livewithit-en, mert nem látta, de szeretne jönni, ő is jelezzen most, mert nem volt jelentkezési határidő és őt is nagyon szívesen látom, látjuk...
Amennyire emlékszem déli 12 órát beszéltünk meg kezdésnek, ami nekem tökéletes, tehát lehet majd nyomni a kapucsengőt ettől az időponttól kezdve, én készen állok. (Rodiel, ha a vonatod előbb érkezik, szólj, nem kell a kapuban álldogálnod 12-ig, meg a pályaudvaron sem... :))
Amennyire tudom, a társaság egy része vega, másik része nem, van aki a fokhagymát utálja, van aki nem és van aki az uborkát utálja, van aki meg nem. Én megpróbálok ilyen módon készülni kaja ügyileg, egy kis ez, egy kis az. Mégis, ha van valami aminek már a látványától is a víz kiver, úgyis, hogy nem kell megenni, csak az asztalon van, légyszi úgyszintén jelezzétek kommentben vagy email-ben nekem. Nem szeretném, ha valakit ilyen típusú csalódás érne és ezért hazamenne. Pia ügyileg van némi alkoholom (unikum meg igazi finom orosz vodkám és sör), plusz lesz némi üdítő is, (mert gyerek is lesz). Amit szeretnék kérni Tőletek, hogy hozzatok még némi sört, esetleg bort (ki mit szeret), meg némi üdítőt (ki mit szeret).
A lakásban Wifi van :)

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://autizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr30569994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

semota · http://livewithit.blog.hu 2008.07.15. 22:30:13

naná, hogy jövünk (Ojfci + Semota)

chips 2008.07.16. 20:46:26

nagyon klassz, hogy ilyen decentrealizált formát kezd ölteni a social eventes móka - köszönet ezúton is!

sajnos én (valószínűleg) csak az afterpaty-ra tudok odaérni (este 6-7 óra magassága) - ha lesz még ott azon a kései órán valaki, aki nem halál idegbete az overloadtól, akkor rám is lehet számítani...

cseho · http://autizmus.blog.hu 2008.07.17. 09:32:42

istenigazából Rodiel a döntő, mert ő szeretne még aznap hazamenni. Részemről a későbbi kezdés is ok. Rodiel btw tudok szabad ágyat, sőt egy egész szabad szobát is biztosítani, mert Oli biztos az én ágyamban fog kidőlni, Zsombi nincs, így a gyerekszoba szabad.

lepisma_saccharina · http://lulu.com/spotlight/nordlicht 2008.07.17. 10:00:37

Jó, nekem igazából tökmindegy, csak azért mondtam, mert én biztos előbb megyek, ui. rettenetesen be tudok görcsölni a késésektől, és lehet az lesz, h engem felszedsz a keletiben 1218kor, a többiek meg beesnek olyan 1700-1800ra, addig meg előadást tartasz nekem a gekkógyerekek gondozásáról, ha nagyon megunsz meg leraksz a gép elé :-D Kaját/piát viszek. Jóezígy?

lepisma_saccharina · http://lulu.com/spotlight/nordlicht 2008.07.17. 12:08:00

Amúgy meg csak azért szerettem vna aznap hazamenni, mert milyen dolog már bekuncsorogni magam mások lakásába. De ha neked nem baj, nekem se :-)

cseho · http://autizmus.blog.hu 2008.07.17. 12:51:42

rodiel: nem kell bekuncsorognod, mert én hívtalak meg! :)
és naná, hogy kimegyünk érted a keletibe 12.18-ra Olival. Amúgy van PS2-nk, PSP-nk, számítógép, pont tegnap kaptam meg az összes Big Bang-et Yeto-tól, az új részeket is, meg van még ezer minden, szóval el leszünk, no worries :) (és remélhetőleg addigra a ház előtti kerítés smirglizését és befejezik, mert mostanra már kezdek tőle kiakadni. akárhányszor szabadnapot veszek ki tutti, hogy nekiállnak valami olyan zajos tevékenységet végezni, amitől nekiállok kattogni)

kedves többiek: mivel megyek Rodielért a keletibe, így 12-kor nem leszek a lakásban, hanem 13 órától. :), de nemsokára ma/holnap dobom az emailt nektek.

chips: egyre inkább úgy tűnik, hogy nem az afterparty-ra érsz ide, hanem a party-ra :)

Flaser 2008.07.20. 22:31:06

Kedves cseho!

Én is szemote egy régi olvasója vagyok, s magamban már régóta rágom, hogy hol is vagyok a spektrumon. Ez a találkozót tökéletes alkalomnak láttam a "coming-out"-ra, de úgy fest eltököltem a kommunikációt.

Leköteleznél, ha a flaser gmail com címre is küldenél egy mail-t a részletekkel.

Más: van autóm, ha kell mást is szívesen elviszek Pesten.

chips 2008.07.21. 22:48:42

...akkor ahogy megígértem, adok életjelet: egészben hazaértem, a kéjutazás is megvolt: 99-es busz sötétedés után rulez :)
(mondjuk "multikulti szociográfiai tanulmányút" címén belépőjegyet lehetne lehetne osztogatni erre a járatra a vállalkozó kedvűeknek.)

amúgy az SE kiváló volt, a szervezés-kivitelezés csillagos ötös, a társaság is klassz volt, mint mindig - tényleg élveztem, köszönöm!
(...és sajnálom, hogy idejekorán le kellett lépnem, dehát a taposómalom most sajnos bejátszik ezerrel... :S )

Bence apukájától e 2008.07.24. 00:31:57

Még egyszer köszönök mindent. Abszolút jól éreztem magam, csak azt sajnálom, hogy a fél társaság azután érkezett meg, hogy én már elindultam.
Mellesleg isten volt a Whitesnake :)

kismadar 2008.08.01. 22:55:48

szia!
valaki volt olyan kedves és megtalált egy ilyen díjjal.mivel nagyon szeretem olvasni a blogodat,gondoltam továbbítom:-)))
blog.nlcafe.hu/blogadmin/index.php?mod=blogadmin&func=blogeditor&bid=4358
süti beállítások módosítása