HTML

egyszervolt

"Izgalmas zűrzavar riasztó csűr-csavar, ez a kertekkel teli gyom, kulcshoz az ajtó, lefolyóval telt edényhalom, hüvellyel teli borsó, közelgő távolodó, én vagyok." Donna Williams (részlet)

Belebeszélés

  • gic30: Kiválóan összefoglalja a lényeget. Köszönjük! (2013.09.05. 11:14) Autizmus, média (1.)
  • furilány: Szia Cseho! Írtam neked levelet. Lehet, hogy nem kaptad meg? (2012.04.20. 09:49) re-blog
  • szemlelodo: Nagyon jóóó! Már az ilyenek olvasástól is megjön az ember kedve és tettereje. (2011.05.17. 16:26) Színpadon
  • cseho: de valszeg - Lisbeth Salander alakjanak Pippi az alapja. (2011.03.19. 14:07) Karakterek, könyvek
  • semota: Ilyet én is szoktam, ugyanazt a dalt szoktam összevissza loopoltatni. (2011.03.13. 12:21) mindennapi
  • semota: A bolondokhajójás sztori nagyon LOL, a mentális retinámon megjelent az egész sztori :D Annyira tip... (2011.03.13. 10:33) Autizmus Világnap
  • SpiRitta (törölt): köszönöm ahogy írsz. de tényleg. nehezen jutok el oda, hogy sokat vissza tudjak olvasni, és ezt cs... (2011.02.25. 20:31) A témáról és annak blogolásáról

a spektrum mese

2008.08.29. 21:08 cseho

Tejfogászat

Címkék: gyerekszáj egyszervolt

Elindultunk a mindenféle szerkezeteket megvenni az iskolába, és én is mindent vittem magammal, csak pénzt nem. És bankkártyát sem. Visszafordulni rémes lett volna, így telefonos segítséget vettem igénybe és sikerült is kölcsönpénzt szerezni gyorsan az akcióra.
Miközben vártam, pontosabban vártuk a barátnőmet a zsével, a gyereksereg nekiállt egymást csesztetni jó szokásukhoz híven.
Szerencsére nem kellett sokat várni, a barátnőm hamar megérkezett. Pont vele próbáltam beszélgetni egy kicsit - ha már így alakult, hogy összefutottunk - amikor Zsombi megszólalt:
- Hoppá, kivertem Oli egyik fogát véletlenül - és hajol le a földre, hogy felvegye a fogat.
Oli egyik tejfoga volt a kezében...

...Miközben sétáltunk a boltba, Oli hangosan gondolkodott az esetről:
- Tudod Zsombi ezentúl, ha mozog valamelyik fogam, akkor majd máskor is megengedem, hogy pofán verj.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://autizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr89640088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

GutBesserWasser · http://gutbesserwasser.freeblog.hu 2008.09.19. 19:24:19

Na ez nálunk sajna elképzelhetetlen... A mieink shemminek, de shemmmmmminek nem látják a jó oldalát egymással kapcsolatban. :((((((
süti beállítások módosítása