HTML

egyszervolt

"Izgalmas zűrzavar riasztó csűr-csavar, ez a kertekkel teli gyom, kulcshoz az ajtó, lefolyóval telt edényhalom, hüvellyel teli borsó, közelgő távolodó, én vagyok." Donna Williams (részlet)

Belebeszélés

  • gic30: Kiválóan összefoglalja a lényeget. Köszönjük! (2013.09.05. 11:14) Autizmus, média (1.)
  • furilány: Szia Cseho! Írtam neked levelet. Lehet, hogy nem kaptad meg? (2012.04.20. 09:49) re-blog
  • szemlelodo: Nagyon jóóó! Már az ilyenek olvasástól is megjön az ember kedve és tettereje. (2011.05.17. 16:26) Színpadon
  • cseho: de valszeg - Lisbeth Salander alakjanak Pippi az alapja. (2011.03.19. 14:07) Karakterek, könyvek
  • semota: Ilyet én is szoktam, ugyanazt a dalt szoktam összevissza loopoltatni. (2011.03.13. 12:21) mindennapi
  • semota: A bolondokhajójás sztori nagyon LOL, a mentális retinámon megjelent az egész sztori :D Annyira tip... (2011.03.13. 10:33) Autizmus Világnap
  • SpiRitta (törölt): köszönöm ahogy írsz. de tényleg. nehezen jutok el oda, hogy sokat vissza tudjak olvasni, és ezt cs... (2011.02.25. 20:31) A témáról és annak blogolásáról

a spektrum mese

2010.05.26. 05:28 cseho

Oltás és autizmus, a mizéria vége

Címkék: autizmus oltás nem okoz autizmust

Örömmel jelentem, hogy most már végképp beigazolódott: az oltások NEM okoznak autizmust.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://autizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr352031961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NemTomi (törölt) 2010.05.26. 18:34:31

Igen? Valóban?

Csak azért kellene elhinni mert kirúgták az orvosokat? Akiknek közel 10 évig publikált cikkük volt szaklapokban? Akik világhírnévnek örvendenek autizmus kutatás terén?
Az újság vonta ám vissza a cikket, nem az orvos!!!!
Persze, mert rontja a vakcinázási arányt, ezzel pedig kevesebb beteg lesz, ugyanakkor kevesebb a haszon!!!!!
Tetszenek érteni??????????????????

NemTomi (törölt) 2010.05.26. 19:24:17

Bocsika!
Ez azért nem jelent semmilyen beigazolódást, hogy az eddig közzétett publikációk hamisak lennének!!!
Főleg úgy, hogy közel tíz évig megállták a helyüket. S, most is csak az újság vonta vissza a tanulmányt, nem a szerző! Neki azért kellett távoznia, mert még most is kiállt a kutatásai mellett!

cseho · http://autizmus.blog.hu 2010.05.26. 21:59:00

@NemTomi: ezek a publikációk nem állták meg a helyüket az elmúlt 10 évben, én például semmi tudományos alátámasztást nem találtam bennük, éppen ezért soha nem is hittem abban, hogy az oltás autizmust okoz.
Az én gyerekeim amikor megszülettek már autisták voltak, és ennek megfelelően születésük pillanatától fogva nem voltak normál fejlődésű gyerekek.

én személy szerint szívesebben támogatom a "csúnya, nagy, összeesküvő" vakcinagyártó cégeket avval, hogyha kell, akár ki is fizetem az esetleges, indokolt, oltást, mint hogy inkább gyerekkoporsóra és temetésre költsem a pénzt.
én mindig is oltattam a gyerekeimet, most télen is mindenki kapott velem együtt minden influenza elleni oltást, és örömmel jelentem senki sem lett az átlagnál jobban autistább.

@nemszakember: köszi a képregényt.

lepisma_saccharina · http://lulu.com/spotlight/nordlicht 2010.05.28. 11:35:47

Hm, érdekes a hasonlóság ezen trollpéldány és a Facepalm blogon (antikrea) időnként közzétett őrültek stílusa között... :-)

Amúgymeg. A multiknak rohadtul nem érdeke, hogy mindenki autista legyen. Most gondolj bele, basszus, egy csomó kezelhetetlen zseni egy rakáson, azzal mit kezdene egy világuralomra törő összeesküvés?
süti beállítások módosítása