HTML

egyszervolt

"Izgalmas zűrzavar riasztó csűr-csavar, ez a kertekkel teli gyom, kulcshoz az ajtó, lefolyóval telt edényhalom, hüvellyel teli borsó, közelgő távolodó, én vagyok." Donna Williams (részlet)

Belebeszélés

  • gic30: Kiválóan összefoglalja a lényeget. Köszönjük! (2013.09.05. 11:14) Autizmus, média (1.)
  • furilány: Szia Cseho! Írtam neked levelet. Lehet, hogy nem kaptad meg? (2012.04.20. 09:49) re-blog
  • szemlelodo: Nagyon jóóó! Már az ilyenek olvasástól is megjön az ember kedve és tettereje. (2011.05.17. 16:26) Színpadon
  • cseho: de valszeg - Lisbeth Salander alakjanak Pippi az alapja. (2011.03.19. 14:07) Karakterek, könyvek
  • semota: Ilyet én is szoktam, ugyanazt a dalt szoktam összevissza loopoltatni. (2011.03.13. 12:21) mindennapi
  • semota: A bolondokhajójás sztori nagyon LOL, a mentális retinámon megjelent az egész sztori :D Annyira tip... (2011.03.13. 10:33) Autizmus Világnap
  • SpiRitta (törölt): köszönöm ahogy írsz. de tényleg. nehezen jutok el oda, hogy sokat vissza tudjak olvasni, és ezt cs... (2011.02.25. 20:31) A témáról és annak blogolásáról

a spektrum mese

2008.02.16. 19:54 cseho

Szombatos

Beszart a Wifim és szétesz az ideg. Rányomok a Power on Wifi gombra és szarik a fejemre, persze ha lekapcsolom a hardware-n akkor mindjárt sír a szája, hogy kikapcsoltam, de ha bekapcsolom akkor nem csinál semmit. Utálom a Vistát, órákat vesz el az életemből.

Voltunk ma a Dédinél névnapozni és ötödik dédunoka megszületését ünnepelni. Helyes volt, mondta, hogy neki is fura, hogy 9 év alatt ennyi dédunokája született, de az első a Zsombi, ő az első dédi, mondja mindig.
Érdekes, hogy Zsombi május 29-én született, csak 5 órával késte le 28-át, amikor is Anyám született. És a harmadik dédunoka is május 29-én született, Zsombi után 5 évvel.
Egybeesések.

2008 van. Szeretem a 8-ast. Ha 90°-kal elforgatod, akkor végtelen lesz belőle.

Ma egész nap ezt énekeltem.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://autizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr49341972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marta · http://www.humanista.hu 2008.02.25. 12:01:33

A kínai kultúrában a 8-as szerencseszám.
süti beállítások módosítása