HTML

egyszervolt

"Izgalmas zűrzavar riasztó csűr-csavar, ez a kertekkel teli gyom, kulcshoz az ajtó, lefolyóval telt edényhalom, hüvellyel teli borsó, közelgő távolodó, én vagyok." Donna Williams (részlet)

Belebeszélés

  • gic30: Kiválóan összefoglalja a lényeget. Köszönjük! (2013.09.05. 11:14) Autizmus, média (1.)
  • furilány: Szia Cseho! Írtam neked levelet. Lehet, hogy nem kaptad meg? (2012.04.20. 09:49) re-blog
  • szemlelodo: Nagyon jóóó! Már az ilyenek olvasástól is megjön az ember kedve és tettereje. (2011.05.17. 16:26) Színpadon
  • cseho: de valszeg - Lisbeth Salander alakjanak Pippi az alapja. (2011.03.19. 14:07) Karakterek, könyvek
  • semota: Ilyet én is szoktam, ugyanazt a dalt szoktam összevissza loopoltatni. (2011.03.13. 12:21) mindennapi
  • semota: A bolondokhajójás sztori nagyon LOL, a mentális retinámon megjelent az egész sztori :D Annyira tip... (2011.03.13. 10:33) Autizmus Világnap
  • SpiRitta (törölt): köszönöm ahogy írsz. de tényleg. nehezen jutok el oda, hogy sokat vissza tudjak olvasni, és ezt cs... (2011.02.25. 20:31) A témáról és annak blogolásáról

a spektrum mese

2008.04.19. 10:20 cseho

Tojás

Címkék: egyszervolt

Ezt a tojást nem mertem feltörni sokáig.
Először is azért, mert legelső ránézésre, úgy itéltem meg, hogy nem akarom tudni mi van benne. Másrészt viszont amikor az első érzés alább hagyott elkezdtem azon gondolkodni, hogy vajon mi történhetett evvel a tojással. Hogyan lett olyan amilyen.
Tegnap este újra előkerült és miközben épp a tojás történetét elemezgettem magamban, megjelent a konyhában Olivér és meglátta a tojást, amit oly régóta rejtegettem.
- Hu anya, milyen öreg ez a tojás - mondja. Odaadod, hogy megmutassam Zsombinak ezt a nagyon öreg tojást?
Tudtam, hogyha a kezébe adom, akkor a tojásnak viszonylag hamar vége lesz, ezért megkértem, hogy mielőtt elviszi megmutatni, hadd készítsek fotót róla, és persze ehhez a segítségére is szükségem van - neki kell tartani a tojást. Viszonylag bonyolultan, de sikerült elkészíteni a fotókat, és Olivér már ment is Zsombihoz megmutatni.
Fél perc sem telik bele és...
- Anya Zsombi széttörte a tojást...
- Igen, mert nem mondta Olivér, hogy milyen tojás, csak azt mondta, hogy tojás, én meg azt hittem, hogy nem olyan tojás, ami tojás-tojás...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Egyébként szerintem a tojás alakját a tojás okozta.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://autizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr15432336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása