HTML

egyszervolt

"Izgalmas zűrzavar riasztó csűr-csavar, ez a kertekkel teli gyom, kulcshoz az ajtó, lefolyóval telt edényhalom, hüvellyel teli borsó, közelgő távolodó, én vagyok." Donna Williams (részlet)

Belebeszélés

  • gic30: Kiválóan összefoglalja a lényeget. Köszönjük! (2013.09.05. 11:14) Autizmus, média (1.)
  • furilány: Szia Cseho! Írtam neked levelet. Lehet, hogy nem kaptad meg? (2012.04.20. 09:49) re-blog
  • szemlelodo: Nagyon jóóó! Már az ilyenek olvasástól is megjön az ember kedve és tettereje. (2011.05.17. 16:26) Színpadon
  • cseho: de valszeg - Lisbeth Salander alakjanak Pippi az alapja. (2011.03.19. 14:07) Karakterek, könyvek
  • semota: Ilyet én is szoktam, ugyanazt a dalt szoktam összevissza loopoltatni. (2011.03.13. 12:21) mindennapi
  • semota: A bolondokhajójás sztori nagyon LOL, a mentális retinámon megjelent az egész sztori :D Annyira tip... (2011.03.13. 10:33) Autizmus Világnap
  • SpiRitta (törölt): köszönöm ahogy írsz. de tényleg. nehezen jutok el oda, hogy sokat vissza tudjak olvasni, és ezt cs... (2011.02.25. 20:31) A témáról és annak blogolásáról

a spektrum mese

2008.08.25. 20:15 cseho

Nyaralás, hurrá!

Hú, nem kicsit aggódtam szét az agyam ettől az utazástól. Először is, mert hosszú évekkel ezelőtt nyaraltam utóljára a fiúkkal, másodjára meg, mert egyedül utaztam le velük vonattal a Balatonra. Mondjuk nem is annyira a vonatút aggasztott, sokkal inkább a BKV-val való átkelés a városon, böröndökkel meg puttonyokkal meg persze kedvenc kelekótya Zsombimmal, akinek mindig máshol jár az agya, mint ahol éppen adott pillanatban kellene.
Nagy örömmel jelentem a BKV-s történetet túlléltük és a vonatozást is, habár Székesfehévár környékén meglehetősen paráztam, amikor a vonat hirtelen nekiállt 10-el menni és ez több, mint 15 percig tartott. Először az jutott eszembe, hogy biztos azért lassított le, mert a sínek már szarok és ha nagyobb sebességre kapcsol, akkor kisíklik... de nem, nem az volt a probléma, hanem a száraz idő volt a baj. Hosszú kilométereken keresztül égett a domboldal fástól-mindenestől, és néha elég félelmetesnek tűnt, különösen az amikor a sín mellett hevert az égő nagy rönk. Tűzoltókat csak elég kis területen láttam oltani, de ott voltak, oltottak és a vonat sem gyulladt ki...

Szóval most nyaralunk és nem keltünk feltűnést annyira. Néha vannak kívételek, például az első reggel rögtön úgy indult, hogy Olivér a reggeliző közönség előtt majdnem átsétált az üvegajtón, mert annyira tiszta volt, hogy tényleg, ha az ember nem figyelt akkor úgy tűnt mintha semmi sem lenne ott. De ott volt, és Oli az igazságtalanságtól bepipult és kiabált az üveggel, legonoszozta azonnal, de szerencsére az üvegajtó nem reagált erre, az emberek meg kedvesen mosolyogtak a kis akción, meg persze közben sajnálkoztak is.

A nyaralás többi részét meg meséljék el a képek, és Mishka.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://autizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr24626549

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

prezzey · http://www.prezzey.net 2008.08.28. 02:21:55

"a vonat hirtelen nekiállt 10-el menni és ez több, mint 15 percig tartott"

Ezt Győr és Bp között rendszeresen eljátsszák a vonatok, IC és a nemzetközi gyors is... pedig állítólag ez Mo legjobban karbantartott vasútvonala, hát, izé, nemtom. *pislog*

Eszter 2008.08.29. 11:01:11

Kedves Cseho!
A linken keresztül nem lehet elérni a fényképeket.
Régóta olvasom a blogodat, nagyon jó csak gratulálni tudok.
Üdv. Eszter

cseho · http://autizmus.blog.hu 2008.08.30. 01:33:57

kedves Eszter,
sorry, rendbe lett téve, most már meg lehet nézni a képeket.
köszi. cseho
süti beállítások módosítása