HTML

egyszervolt

"Izgalmas zűrzavar riasztó csűr-csavar, ez a kertekkel teli gyom, kulcshoz az ajtó, lefolyóval telt edényhalom, hüvellyel teli borsó, közelgő távolodó, én vagyok." Donna Williams (részlet)

Belebeszélés

  • gic30: Kiválóan összefoglalja a lényeget. Köszönjük! (2013.09.05. 11:14) Autizmus, média (1.)
  • furilány: Szia Cseho! Írtam neked levelet. Lehet, hogy nem kaptad meg? (2012.04.20. 09:49) re-blog
  • szemlelodo: Nagyon jóóó! Már az ilyenek olvasástól is megjön az ember kedve és tettereje. (2011.05.17. 16:26) Színpadon
  • cseho: de valszeg - Lisbeth Salander alakjanak Pippi az alapja. (2011.03.19. 14:07) Karakterek, könyvek
  • semota: Ilyet én is szoktam, ugyanazt a dalt szoktam összevissza loopoltatni. (2011.03.13. 12:21) mindennapi
  • semota: A bolondokhajójás sztori nagyon LOL, a mentális retinámon megjelent az egész sztori :D Annyira tip... (2011.03.13. 10:33) Autizmus Világnap
  • SpiRitta (törölt): köszönöm ahogy írsz. de tényleg. nehezen jutok el oda, hogy sokat vissza tudjak olvasni, és ezt cs... (2011.02.25. 20:31) A témáról és annak blogolásáról

a spektrum mese

2008.09.02. 11:30 cseho

Az első nap

Címkék: autizmus iskola egyszervolt

Végre

Zsombor reggel 5.30-kor hangosan szöszmötölt már a fejem mellett, jelezve, hogy izgalom van, nekem meg ébredés van, kezdődik az iskola.

Radír

Egykor mentem Olivérért, aki éppen az ebédlőből jött fel. Meglátott, hozzám rohant és szomorú hangon közölte, hogy ő valami nagyon rosszat tett ma.
- Mégis mit? - kérdeztem tőle - elképzelhetetlen volt, hogy ez a kis mazsolaszerű gyerek valami olyan rosszat tett volna...
- Hát, a radírom egy-két helyen befeketedett a grafittól...

Könyv

A tanárnéni kölcsönadta az olvasás könyvét Olinak, (mert én nem raktam be neki még tegnap) és mint kiderült Oli a nap végén szépen gondosan kis táskájába bepakolta és hazahozta.
- Oli elhoztad Kata néni kölcsön könyvét az iskolából...
- Nem kölcsön volt, azt mondta nekem adja, mert nekem nincsen...

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://autizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr55642859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Yeto 2008.09.04. 08:27:53

Tündéri. A fotók pedig gyönyörűek, főleg az Oli a padon fekszik tetszik. A tanítónéni meg csak belejön abba, hogy pontosan kell kifejeznie magát :) ( Már ha szeretné megtartani a könyvét.) Torta Mama

lepisma_saccharina · http://lulu.com/spotlight/nordlicht 2008.09.04. 09:07:11

Ehh bárcsak én is azt a fajta sulit kezdhetném most és nem ezt....
Ennyi tapasztalattal persze. Vagy nem is tudom, sztem most pont a tapasztalataim miatt vagyok így kikészülve.
Bakker... ilyenkor jön rá az ember hogy még a mindennapos verés is jobb a BIZONYTALANSÁGnál.

Flaser 2008.09.10. 18:43:42

Nekem abból is volt, azt nem oldódott meg semmi. Habár ha már akkor is berzerker alkat lettem volna, lehet, hogy sokkal egyszerűbb az életem.

Kis kretén 1, kis kretén 2 nekimennek Zolinak. Zoli kékre-zöldre vereti magát, de kis kretén 1 & 2 is annyit kap, hogy hamar rájönnek a dolog határhaszna/határélvezete a nullához tart.

Zolika, kk1&2 kap egy-egy intőt és odahaza és remélhetőleg a tanáriban is végre kiveri a biztosítékot az eset miszerint: itt vlm. nem smakkol.

Ehelyett csak szekáltak, úgy el nem nagyon vertek én meg tök ideg lettem és a mai napig ugrok ha hozzám érnek.
süti beállítások módosítása