HTML

egyszervolt

"Izgalmas zűrzavar riasztó csűr-csavar, ez a kertekkel teli gyom, kulcshoz az ajtó, lefolyóval telt edényhalom, hüvellyel teli borsó, közelgő távolodó, én vagyok." Donna Williams (részlet)

Belebeszélés

  • gic30: Kiválóan összefoglalja a lényeget. Köszönjük! (2013.09.05. 11:14) Autizmus, média (1.)
  • furilány: Szia Cseho! Írtam neked levelet. Lehet, hogy nem kaptad meg? (2012.04.20. 09:49) re-blog
  • szemlelodo: Nagyon jóóó! Már az ilyenek olvasástól is megjön az ember kedve és tettereje. (2011.05.17. 16:26) Színpadon
  • cseho: de valszeg - Lisbeth Salander alakjanak Pippi az alapja. (2011.03.19. 14:07) Karakterek, könyvek
  • semota: Ilyet én is szoktam, ugyanazt a dalt szoktam összevissza loopoltatni. (2011.03.13. 12:21) mindennapi
  • semota: A bolondokhajójás sztori nagyon LOL, a mentális retinámon megjelent az egész sztori :D Annyira tip... (2011.03.13. 10:33) Autizmus Világnap
  • SpiRitta (törölt): köszönöm ahogy írsz. de tényleg. nehezen jutok el oda, hogy sokat vissza tudjak olvasni, és ezt cs... (2011.02.25. 20:31) A témáról és annak blogolásáról

a spektrum mese

2009.05.30. 08:24 cseho

Írás és egyebek

Címkék: változás autizmus iskola integrálás egyszervolt

Hogy miből lesz a cserebogár? Tényleg.

Idáig, ha írásról volt szó, Oli magába dőlve, darabokra hullva ült az írás feladat felett...
És most?

Tengeri élet mánia van, úgyhogy gyűjtögetjük a tengeri élőlényeket. Van is már jónéhány és Oli úgy gondolta, hogy berendez egy üveget a tengeri élőlényeivel. Miután berendezte ráébredt, hogy mennyire jó lenne feliratokat gyártani arról, hogy mik is vannak az üvegben.
Azt vártam, hogy a maga kis krix-krax betűivel megírja a feliratokat, de nagy meglepetésemre valami egészen más történt:


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
A héten elkezdték a nagy írott betűket tanulni, amitől nagy volt itthon az izgalom. Kedd este 10-kor eszébe jutott kis Olinak, hogy csütörtökre be kell vinni az iskolába a másik, barna ceruzás munkafüzetet. Én már félálomban voltam, amikor leült mellém az ágyra és nekiállt verkli módra hajtogatni, hogy keressem meg neki a munkafüzetet. Nem mondanám, hogy könnyedén, de sikerült meggyőznőm, hogy a munkafüzet kereső akciót, halasszuk holnapra.
Így történt, hogy a felkelő nappal egy időben az én Olim is már az ágyamon ült azt mondogatva, hogy reggel van, úgyhogy mehetek is rögtön munkafüzetet keresgélni. Persze, mondtam, először kávé. Nekem is meg vannak a magam szokásai.
Kikászálódtam a konyhába, és ő már siklott is utánam, hogy követhesse a kávé készítési folyamatot. Benyomtam a gombot a vízforralón, majd békésen álldogálva vártam, hogy a víz felforrjon. Oli egy igen rövid ideig nézi, ahogy én tulajdonképpen tétlenül álldogálok...
- Anya, amíg csak itt álldogálsz és várod, hogy a víz felforrjon... Nem mennél el inkább megkeresni a barna ceruzás munkafüzetet?

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Csütörtökön azon nevettünk Vígh Katival, hogy most "rosszabbítani" kell már a gyereket a fejlesztésen.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://autizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr41152699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tsetten 2009.05.31. 08:43:28

jaaaj de ismerős. ilyenkor legjobb az első kanyarban megkeresni azt a fránya füzetet. én már mondtam I-nek, hogy kampányszakembert kell faragjak belőle, amilyen rámenős és kitartó.
süti beállítások módosítása