HTML

egyszervolt

"Izgalmas zűrzavar riasztó csűr-csavar, ez a kertekkel teli gyom, kulcshoz az ajtó, lefolyóval telt edényhalom, hüvellyel teli borsó, közelgő távolodó, én vagyok." Donna Williams (részlet)

Belebeszélés

  • gic30: Kiválóan összefoglalja a lényeget. Köszönjük! (2013.09.05. 11:14) Autizmus, média (1.)
  • furilány: Szia Cseho! Írtam neked levelet. Lehet, hogy nem kaptad meg? (2012.04.20. 09:49) re-blog
  • szemlelodo: Nagyon jóóó! Már az ilyenek olvasástól is megjön az ember kedve és tettereje. (2011.05.17. 16:26) Színpadon
  • cseho: de valszeg - Lisbeth Salander alakjanak Pippi az alapja. (2011.03.19. 14:07) Karakterek, könyvek
  • semota: Ilyet én is szoktam, ugyanazt a dalt szoktam összevissza loopoltatni. (2011.03.13. 12:21) mindennapi
  • semota: A bolondokhajójás sztori nagyon LOL, a mentális retinámon megjelent az egész sztori :D Annyira tip... (2011.03.13. 10:33) Autizmus Világnap
  • SpiRitta (törölt): köszönöm ahogy írsz. de tényleg. nehezen jutok el oda, hogy sokat vissza tudjak olvasni, és ezt cs... (2011.02.25. 20:31) A témáról és annak blogolásáról

a spektrum mese

2007.11.15. 21:49 cseho

Átlagosok hol vagytok?

Engem leginkább az érdekelne, hogy kik azok és hol bújkálnak?
Persze lehet, hogy csak engem kerülnek az úgynevezett átlagos emberek.
Mindig is vonzottam az úgynevezett problémásokat, nem is értem miért. Talán, mert egy átlagos szóba sem állna velem.
Javitok: egyszer találkoztam egy átlagossal, aki nem birta elviselni, hogy nem átlagos gyerekeket hoztam világra.
Magam részéről nem is tudom mit kezdenék két olyan gyerekkel, akiket be lehet skatulyázni valahova.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://autizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr40230542

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Peter72 2007.11.23. 09:16:38

Szerintem orulj neki, hogy kerulnek az atlagosok. Egy atlagos unalmas. Egy atlagossal nem tortenik semmi. Egy atlagos csak atmeneti megoldas, egy illuzio. Egy atlagossal nem jutsz tul messzire, vagy mert lassan (atlagosan) halad elore, vagy mert feladja feluton, az elso nehezseg utan.

Amugy az atlagos ellentetje nem a "problemas", hanem a "kulonleges", az "egyedi".

Nekem nagyon sok idobe es csalodasba telt, mire a sokadik atlagos utan megtalaltam a sajat "kulonleges"emet es most mar el sem tudom kepzelni az eletem nelkule.

cseho · http://autizmus.blog.hu 2007.11.24. 23:34:39

Ezt úgy hívják szerelem. Bonyolult, megfoghatatlan, megmagyarázhatatlan. Olyan, mint a csoki: lehet nélküle élni, de minek. Lehet-e az a konkluzió, hogy nem átlagossá alias különlögessé a szerelem tesz?
süti beállítások módosítása