HTML

egyszervolt

"Izgalmas zűrzavar riasztó csűr-csavar, ez a kertekkel teli gyom, kulcshoz az ajtó, lefolyóval telt edényhalom, hüvellyel teli borsó, közelgő távolodó, én vagyok." Donna Williams (részlet)

Belebeszélés

  • gic30: Kiválóan összefoglalja a lényeget. Köszönjük! (2013.09.05. 11:14) Autizmus, média (1.)
  • furilány: Szia Cseho! Írtam neked levelet. Lehet, hogy nem kaptad meg? (2012.04.20. 09:49) re-blog
  • szemlelodo: Nagyon jóóó! Már az ilyenek olvasástól is megjön az ember kedve és tettereje. (2011.05.17. 16:26) Színpadon
  • cseho: de valszeg - Lisbeth Salander alakjanak Pippi az alapja. (2011.03.19. 14:07) Karakterek, könyvek
  • semota: Ilyet én is szoktam, ugyanazt a dalt szoktam összevissza loopoltatni. (2011.03.13. 12:21) mindennapi
  • semota: A bolondokhajójás sztori nagyon LOL, a mentális retinámon megjelent az egész sztori :D Annyira tip... (2011.03.13. 10:33) Autizmus Világnap
  • SpiRitta (törölt): köszönöm ahogy írsz. de tényleg. nehezen jutok el oda, hogy sokat vissza tudjak olvasni, és ezt cs... (2011.02.25. 20:31) A témáról és annak blogolásáról

a spektrum mese

2008.02.05. 11:38 cseho

Beteg bolondok

Címkék: egyszervolt

Szombat este Zsombi kidőlt, fájt a feje és ömlött az orrából cucc. Vasárnap reggelre én is szarul lettem. Egyedül Oli volt egészséges.

A betegség hatása a családra:
Zsombi: vasárnap szokatlanul nyugodt volt egész nap feküdt, hogy hétfőre jobban legyen. Nem lett jobban hétfő reggelre, ezért reggel 6.30-től ment az aggodalmaskodás, hogy most aztán mi lesz, ha ő Zsombi 1 napot hiányzik az iskolából. Megpróbáltam meggyőzni, hogy semmi, 1,5 év alatt 1 napot hiányozni az iskolából nem a világ. Ettől kiakadt, majd délelőtt gyors önregeneráló folyamatba kezdett, és délután már ugrált az agyamon (meg az ágyamon és azt utál(l)om -- igen 2 l-lel, sőt néha többel is!). Ma reggel pedig szépen összepakolta a kis holmiját, közben azt ecsetelgette, hogy hogyan fogja behozni az 1 napos elmaradását valamint reménykedett abban, hogy nem maradt le sok szorzásos feladatról a tegnapi nap folyamán.

Anya alias én: Vasárnap reggelre szarul lettem, ezért gyorsan rendet raktam, kitakarítottam, kimostam, hogy a délután hátralevő részében nyugodtan lehessek beteg. Vasárnap este reméltem, hogy se Zsombi se az én állapotom nem romlik és mindenki mehet reggel a helyére. Nem így lett, így gyorsan elvégeztem itthonról a benti munkámat, mert nem tudok, úgy beteg lenni normálisan, ha a sürgős munkám nincs elvégezve, majd nekiálltam filmeket bámulni a számítógépemen. Persze a mailboxomat végig nyitva tartottam, hogy láthassam van-e valami sürgős, ami azonnali választ kíván...

(Normális ez?)
Nem tudom, nem is érdekel. Ez van.
Oli persze kiélvezte azt, hogy itthon maradhat. Mostanában egyre nehezebb az oviba bevinni. Unatkozik bent. Az oviban sajnos senkit sem érdekelnek a számok, a betűk, a számítógépes játékok meg az internet...

A megnézett filmekről röviden, alias filmajánló is lehetne. (Először is tenk ju Yeto mindkettőért).
Beautiful Young Minds: már hónapok óta itt áll, mivel beszart a nagyon drága DVD lejátszónk és helyette egy olyan van, ami elég keveset tud. Pl. divx-et nem tud lejátszani. Viszont az új számítógépem lejátsza ezt a formátumot és eszembe jutott kb. 1 hete, hogy mióta itt áll már ez a film és még mindig nem néztem meg. Szóval megnéztem. És azóta minden nap megnézem.
Nem akarok róla semmit sem úgy előre írni, mert mindig is utáltam az olyanokat, akik ajánlanak egy filmet és utána elkezdik elmesélni az egész filmet ez elejétől a végéig... így lényegként csak ennyit: ez egy valóságos spektrum dokumentumfilm; igazi aspiek játszanak igazi aspiet benne.
The Big Bang Theory: röviden összefoglalva Jóbarátok nerd/geek változata, nagyon fun... :) Megyek és meg is nézek néhány részt újból belőle...

11 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://autizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr57326138

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ccna training london 2019.04.02. 13:49:32

Ingyenes hangszerkesztő minden platformra - midi.blog.hu

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

semota · http://livewithit.blog.hu 2008.02.05. 14:42:40

áááá bym-et semotának is! igazi aspiekat akarok!!!

egyébként kéne már egy spektrumtárhely, ahova föl lehetne tölteni mindenféle spektrumfilmet :) aztán együtt verálni őket persze :)

cseho · http://autizmus.blog.hu 2008.02.05. 15:39:14

bym megy semotának, csak pls jutasd el a címed, de ha fent van az fb-n nem szóltam.
Igen, a webtárhelyet már beszéltük rodiel-el... fiúk ötlet, hogyan? a tárhelyet tudom hogy mi, de azon felül kell még valami technikai dili? :)

Yeto 2008.02.06. 09:21:10

Hali! Ismét Kriszta vagyok Yeto álnéven. Gyógyuljatok meg gyorsan! Élvezd ki Zsombi lelkesedését! Az enyémek már azt számolgatják mennyit hiányozhatnak még ahhoz, hogy ne rúgják ki őket a gimiből :(

rodiel · http://wecount2.blog.hu 2008.02.06. 10:40:27

semota(tárhely):Szvsz regisztrálni kell még egy olyat, mint a transzformátor. Vagy ha nagyobb kell, akkor a FTP-varázsló spektrumarc anaxagramma@gmail.com (Naknaat) még szóba jöhet, de fogalmam sincs, mennyire ér rá, illetve mennyire inerciális jelenleg. (SE-re is hívtam, másnap beszólt, hogy "Én annyira autista vagyok, hogy el se mentem." :D)

Big Bang: Hé, a Jóbarátok geekverziója az nem a Spectrumhouse Rock lesz majd? :-P

BYM megérkezett, nagyon kösz, végig megnézni persze még nem értem rá, de a srácok kurvajók :-) (Csak ugye dc-ként kicsit nehéz szívvel nézi az ember, de akkor is kiráály :-))

cseho · http://autizmus.blog.hu 2008.02.06. 19:19:22

@yetoné: élvezem, már reggel 5.30-kor élvezem :)

@rodiel: még én sem hallottam eddig a Big Bang-ről, de amint meggyógyultam postázom neked azt a 8 részt, ami meg van, for your reference...

tárhely: ha jobban leszek én is körbe nézelődöm ez ügyben

Yeto 2008.02.06. 20:19:52

Van (egyenlőre) két meghívóm arra a torrentoldalra, ahonnan a bym és a big bang van, az első két jelentkezőt szívesen meghívom, annyi hátránya van, hogy vagy seedelni vagy fizeti kell, és tessék nemcsalni, mert ellenkező esetben engem is kirúgnak...

lepisma_saccharina · http://lulu.com/spotlight/nordlicht 2008.02.09. 09:23:57

Hmmmmmmm...
Fizetni nem tudok, seedelni esetleg,de Miss OCD nemhinném, hogy örömmel hagyná menni az equipmentet éjjel is meg minden :-)

Yeto 2008.02.09. 20:25:32

pec, akkor marad az ftp...

prezzey · http://www.prezzey.net 2008.02.09. 20:36:00

data.hu-t próbáltátok már? Én még csak letöltésre, arra nagyon jó; fel állítólag lassabb. De hát feltölteni csak egyszer kell :] (Akkor törölnek, ha 90 napig nincs letöltés. És nincs transzfer-korlát, mint pl. a Rapidshare-nél.)

BBT szedhető Isohuntról is, és akkor nem kell se fizetni, se seedelni ;]

cseho · http://autizmus.blog.hu 2008.02.09. 21:19:27

köszi prezzey. Te ezekben nagyon menő vagy és ezért irigykedem is egy kicsit... digitally yours :)

prezzey · http://www.prezzey.net 2008.02.10. 02:03:25

Na megnéztem az első részt a BBT-ből, tetszett, jön a többi is :P

IT Crowdot ismeritek? Az tök ilyen. 2x6 rész van belőle még csak sajnos, de a második sorozatból volt olyan rész, amit úgy néztünk végig öcsémmel, hogy vagy háromnegyed órába telt, mert folyton meg kellett állítanunk, hogy kiröhögjük magunkat :D
en.wikipedia.org/wiki/The_IT_Crowd
süti beállítások módosítása