HTML

egyszervolt

"Izgalmas zűrzavar riasztó csűr-csavar, ez a kertekkel teli gyom, kulcshoz az ajtó, lefolyóval telt edényhalom, hüvellyel teli borsó, közelgő távolodó, én vagyok." Donna Williams (részlet)

Belebeszélés

  • gic30: Kiválóan összefoglalja a lényeget. Köszönjük! (2013.09.05. 11:14) Autizmus, média (1.)
  • furilány: Szia Cseho! Írtam neked levelet. Lehet, hogy nem kaptad meg? (2012.04.20. 09:49) re-blog
  • szemlelodo: Nagyon jóóó! Már az ilyenek olvasástól is megjön az ember kedve és tettereje. (2011.05.17. 16:26) Színpadon
  • cseho: de valszeg - Lisbeth Salander alakjanak Pippi az alapja. (2011.03.19. 14:07) Karakterek, könyvek
  • semota: Ilyet én is szoktam, ugyanazt a dalt szoktam összevissza loopoltatni. (2011.03.13. 12:21) mindennapi
  • semota: A bolondokhajójás sztori nagyon LOL, a mentális retinámon megjelent az egész sztori :D Annyira tip... (2011.03.13. 10:33) Autizmus Világnap
  • SpiRitta (törölt): köszönöm ahogy írsz. de tényleg. nehezen jutok el oda, hogy sokat vissza tudjak olvasni, és ezt cs... (2011.02.25. 20:31) A témáról és annak blogolásáról

a spektrum mese

2008.12.07. 08:32 cseho

Közeledik

Címkék: gyerekszáj karácsony egyszervolt

... a karácsony és egész nap ezt hallgatom  

 


különféle átíratokban. A ma reggeli a "Fingó-vér, fingó-vér, fingó all the way" volt, de pénteken amikor az iskolába értünk, akkor a "Csiga-vér, csiga-vér" verziót énekelte harsányan.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://autizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr39808787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

semota · http://livewithit.blog.hu 2008.12.07. 12:29:04

:D

ilyet én is szoktam :)))) dalokat átírni is, meg egésznap úgyénekelni is :)

chips 2008.12.07. 17:37:15

höhö én prosecturát szoktam dúdolgatni. (EXPLICIT CONTENT, tehát érzékeny lelkűek inkább lapozzanak)

"Télapó ittas
Dagadt a mája
Fél a cipője
Bűzlik a szája

Rák, rák végbélrák
Rajta piros anorák

Két szarvas húzta, felborította
Jól megtaposta, le is hugyozta

Hajj-hajj-halihó
Be is szart a télapó

A hó helyett ez a kurva eső szakad
A télapó is hol a faszomba marad
Biztos beszorult a kéménybe
Igen, mert elveszett a térképe

Nem tudom mi van, de semmi sem sikerül
Minden szomszéd jó nagy ívben kikerül
Csillagszóró és lángrakapott vattaszakáll
Füstölgő fenyő és kiégett öröklakás

Az ünnepi vacsora is remekül sikerült
Mindent megettünk majd újra kitettük
A sok sörtől fekve okádik a díszes család
Bassza meg a Mikulás a karácsonyát"
(Prosectura - Karácsony)


"Itt az ünnep napja már
Mit minden gyermek várva várt
Ünneplőbe öltözünk s felrobbantjuk az óvodát
Ünnepelni jaj de jó! Lesz nagy dirr-durr dáridó
Minden gyermek énekli hogy be is szart a télapó
A seggem meg kinyalható!

[...]

Hull a pelyhes fehér hó
Erre járt a télapó
Nem hozott csak elvitt mindent
Ami boltban nem kapható
A seggem meg kinyalható!"
(Prosectura - Ünnepek)

chips 2008.12.07. 17:40:35

(jajj már látom előre hogy itt flame lesz abból, hogy milyen beteg állat vagyok, mert bepostolok két, _viccesnek szánt_ dalszöveget :p sorry...)

semota · http://livewithit.blog.hu 2008.12.09. 10:29:12

szerintem vicces volt :D
csak a kisgyermekes anyukák nembiztoshogy tapsikolni fognak, dehátőkmegígyjártak.

:P

cseho · http://autizmus.blog.hu 2008.12.09. 10:38:42

nekem is nagyon bejött :)

gondolkodom is, hogy átadjam-e Neked, vándorsapka díjként, Oli fekete Mikulás sapkáját: AfterShock és a There is no Santa felirattal...

lepisma_saccharina · http://lulu.com/spotlight/nordlicht 2008.12.09. 11:08:07

LOOOOOOOLLL
chips megcsináltad a mai napomat :D
süti beállítások módosítása